2011. május 19., csütörtök

Túl vagyok az első vizsgán, büntetőjogon. De ez nem tudom hogy történhetett, hogy már megint vizsgaidőszak van, most volt hogy fellélegezhettem épp egy kicsit az előzőből, és máris itt van:(  Ennyi idő alatt még a cápás játékot sem untam meg a Marci telefonján, kínomban most is azzal szórakoznék!Úgy volt hogy holnap mentem volna Tattiban Igorral, de aztán gondoltam hogy nem lesz kedvem, meg legalább a múlt heti jó élmény maradjon meg erre a 3 hetes szünetre ami most következik a versenyek terén... ám most mégis lenne kedvem, de mindegy, mert úgy sincs hely a kamionban. Addig legalább igyekszem megismerni a lovat még jobban, kezd lenyugodni, lovagolhatóbb és már a karámban is képes elfoglalni magát ideig-óráig. Hétfőn jött a csontkovács, de az Iginek nem  volt semmi baja, állatorvos mikor kivizsgálta a megvétele előtt, azt mondta fáj a háta amiért ilyen túlérzékeny, de én nem éreztem hogy így lenne, és a Klimscha is azt mondta hogy ez a jó, nincsenek letapadva az izmai meg ilyesmi:) úgyhogy büszke voltam rá hogy ilyen fitt, hiába nem az én érdemem:P
Kismacska már jó nagy, biztos uncsi neki hogy nincs testvére, az anyjával akar mindig játszani, aki ma úgy belelendült, hogy már attól féltem kinyuvasztja a saját kölykét nagy lelkesedésében, mivel azért rendelkezik némi erőfölénnyel. Gusztustalan kutyát hétfőn megnyírta a kozmetikus, és engem ért a megtiszteltetés hogy másfél órán át lefogjam neki a kutyát, blöeeeeeeeee....  csak úgy ugráltak a bolhák, vannak rajta szép kis bolhafészkek, a fülét giliszták rágták, és amúgy is tele van bibircsókkal, szép látvány:D Miután kész lett, a buta macska nem ismerte fel (és azóta sem), pedig addig együtt aludtak meg a kutyaólban szült, de most fúj rá, kikaparja a szemét és nem nagy bánatomra nem engedi fel a teraszra! Berakok egy képet a cicákról:

Nincsenek megjegyzések: