2011. május 14., szombat

Meglepetésre szupi volt a verseny:D reggel mikor felkeltem már éreztem hogy jó lesz a nap. Először B1/a-ban indultam, kicsit tempó alatt kezdtem ezért a 2. ugrást ütöttük is, de aztán magamhoz tértem, bár a stílusom nem volt túl szép, csúszkáltam a betöretlen nyeregben kicsit, legalábbis úgy éreztem, és egyszer ellenvágtában fordultam, így 6.7 pontot kaptam, levonás után 6.2.  B1/c az viszont nagyon tökéletes volt, odafigyeltem hogy kezdet előtt felgaloppozzam, abból jól láttam a távolságot (emeltek is a B1/a-hoz képest, kicsit magasabbat jobban érzem) és rendesen tudtam követni is, száron is engedtem úgyhogy a Kristófnak sem volt semmi kifogása. Persze ilyenkor nincs se videós, se fotós:S Most pedig nemsokára megyek Szentkeresztre, a múlt heti program afterpartyja lesz, vagy ilyesmi. Még a szerdai bejegyzésem is visszatért:)

Nincsenek megjegyzések: