2011. május 30., hétfő

Kész vagyok egy újabb vizsgával:)  ám még 4 hátravan:( pedig már most annyira szenvedek, szabályosan érzem hogy fáj az agyam ahogy erőltetem bele ezt a sok, számomra felesleges undorító információt... következő ráadásul a rém-tantárgyam, a közig lesz!
Pénteken volt egy éve, hogy a Prosperben vagyok, rég bírtam ki ennyi időt egy helyen, ráadásul ugyanannál az edzőnél. Valamint változatlanul ugyanolyan elégedett vagyok mindennel azóta is. Szerda óta egyedül tréningezek az Igorral, mivel a Kristóf és még néhányan elmentek nemzetközi versenyre Pezinokba. Csikózablát kellene használnom, de abban olyan rosszul megy az Igor, mint valami belovaglása elején tartó csikó, úgyhogy néha csalok és a 3karikásat használom:) egyébként logikátlan, mert a gyengébb zablával kéne jobban ellazulnia, tarkóban ugyan lazább, de nem érti az utasításaimat, és ténfereg össze-vissza. Nem zárom ki a lehetőséget hogy bénán lovaglok, de az erősebb zablához kell elvileg erősebb csizma meg finomabb kéz... De mindegy, lényeg hogy a bevált felszereléssel egyre jobb, múlt szerdán X-eken jöttünk folyamatosan, és sikerült többnyire megtartani az egyforma vágtaugrásokat, és egyetlenszer sem vitt el, és a távolságok is korrektek voltak. A képek péntekiek, kapott új izzasztót+fülvédőt (meg martingált is, csak azon még kell lyukasztani hogy jó legyen, hiába nagypóni méretű, még mindig nagy rá, igazán vékony lovacska).

Nincsenek megjegyzések: