2010. június 28., hétfő


Végre vége a vizsgaidőszaknak:) csütörtökön voltam még közigből, ami UV volt és azt gondoltam hogy ha eddig nem lett meg, most se fog, ezért nem is tanultam rá nagyon az előző vizsga óta. Így hát eléggé megdöbbentem mikor utolsónak felolvasták a nevemet, hogy ki jutott be a beugrón, fogalmam sem volt mit fogok a szóbelin művelni, amin aztán 4est kaptam máig is hihetetlen módon. Utána rögtön mentünk Szigetszentmiklósra, mert Trója főpróba volt, és Eszter játszotta a Briszeiszt. Elég rossz hangulatú a hely, olyan mint egy kisváros Texasban, 2 órát kellett eltöltenünk míg vártunk a kezdésre, addig beültünk az ott található populáris étkezdébe, a McDonald's-ba. Ott is megfordult pár fura alak...  A színdarab az nagyon jó volt, a zene, a díszletek, a jelmezek, és minden. 
                                                                                           Akhilleusz és Briszeisz
 Tegnap Győrben voltam, Rákász Gergely orgonált a Széchenyi téren, azt hallgattuk, nem volt amúgy sem más teendőm akkorra, kicsit nyálas volt dehát ez tőle elvárható. 
Quito pedig kapott egy új szerkót, pinkes-bordós nyeregalátét, fülvédő, ínvédő, nagyon cuki benne:


Az utóbbi 2 napban nagyon rendes, azt csinálja amit kell, és még egyre jobban ügyesedik a hátulja is:D


Nincsenek megjegyzések: