2010. július 16., péntek

Már nagyon elegem van ebből a melegből, most már inkább azt kívánom, lenne tél, vagy esne az eső, pedig azt se szeretem:S  Hétvégén 3 napos országos minősítő verseny volt Esztergomban, ott munkálkodtam minden nap reggeltől estig, mert 11 ló indult a lovardánkból. Jól mentek, mindenki lett helyezett, a Bori például 5 pályát ment, abból 3szor lett első és egyszer 3. Volt Rider's Party is, de alig voltak, meg elég punnyadt volt a hangulat, úgyhogy éjfélkor haza is jöttem. Az unokanővéremnek Mártikának megszületett a gyereke, már meg is néztem, cuki, csak az orra kicsit nagy:D Az András (ő meg az egyik unokabátyám, bár nem híresztelem ha nem muszáj) pedig talált egy kóbor lovat egy forgalmas autóút mellet, és haza is vitte. Úgy néz ki mint egy gidrán, majdnem akkora mint a Szellő, és herélt. Sovány meg sebhelyes, de nagyon nyugodt. Valamelyik nap leestem a Kelénről, mert lovat cseréltünk a Borival, aztán vágtában összeütköztünk, elég lúzer attrakció volt:) Voltam végre vezetni is, nem is olyan bonyolult, első alkalom után már én vezethettem vissza Esztergomból. Annyira azért nem élvezetes, lovagolni sokkal jobb. Tegnap pedig lovas Trója főpróba volt az Igmándi erődben, majd ma meg holnap lesz előadás.

Nincsenek megjegyzések: