2010. június 20., vasárnap


Tegnap voltunk Győrben a Múzeumok Éjszakáján, elég jó volt úgy hangulatra, nem voltam még ilyesmin. Meglehetősen nagy tömeg áramlott, szerintem egész évben összeadva sem kíváncsiak ennyien egyik múzeumra sem. Mi csak azért mentünk, mert a Stummer Marciék szolgáltatták a háttérzenét a Zichy palotában, és őket hallgattuk. Ma a Szimi bérmálása volt, és én lettem a bérmaanyja, utána részt vettem az ünnepi családi ebédjükön is, igaz nem nagyon ismertem a családtagjait, de rendesek voltak:)  hekket ettünk (-remélem így kell írni), nem is volt rossz, pedig szinte sosem szoktam halat enni. Utána pedig kijött velem a lovardába, kint kezdtem lovagolni de elkezdett esni, így bementünk a fedelesbe (pont akkor lovagolt a Detti, a Bori, meg a Réka is). Tegnap voltam meglátogatni a Szellőt is, már hiányzott, szünetben majd odamegyek többször is, csak lenne már az:S
Még pénteken volt egy nagy vihar Mezőhegyesen, és pont akkor volt a Mén-és kancaverseny. Eredetileg nem volt rossz idő, de hirtelen beborult, süvített a szél, ökölnyi jegek estek.

- ilyenné vált a versenypálya
A mobilbokszok összedőltek, elszabadult sok ló, és bementek a városba, plusz kb. 60 ló a ménesből is. 2 versenyló úgy megsérült, el is kellett altatni őket, egypárat Üllőre vittek, meg emberek is megsérültek. Kristóf is ott volt 3 lóval, de ők a kőbokszokban voltak, úgyhogy szerencsére nem lett semmi bajuk. Általános pánikhangulat keletkezett, meg a lovasok közt nagyon terjedtek a pletykák. Azért remélem, a "megélhetési versenyzők" egyfajta figyelmeztetésnek fogják fel ezt, ha esetleg van olyan közülük, aki a helyszínen mondjuk sokkot kapott, és belegondol hogy ne csak munkaeszköznek tekintse a lovát és csak akkor kerüljön kapcsolatba vele mikor a pályára kell belovagolnia
És, itt egy mai Quito-kép, nem mondanám hogy előnyös, de legalább abszolút friss.

Nincsenek megjegyzések: