2010. június 14., hétfő

Na, most gondoltam írok valami hosszút, de aztán kedvet kaptam a blog átalakítására, és ez némiképp leapasztotta az amúgy sem túl magas energiaszintemet. Nem lenne semmi bajom ha nem kéne még csütörtökön hülye közig vizsgára mennem, amiről kb. semmi fogalmam sincs, hiába forgatom a könyvet bármennyit is (pedig néha nem csak forgatni szoktam, hanem tanulni is:). Quitóval minden rendben, már volt 5 edzésünk, jelentősen moderálódik: nem tuskómerev a jobb oldala, nem próbálkozik elvinni vágtában, hajlandó mindig helyes lábon közlekedni, járóiskola után nem kezd keresztezni, nem is esik vissza ügetésbe, és előfordul hogy ugrás után jó lábra érkezik, sőt van hogy a helyes elugrási pontot is sikerül megtalálni:P  Persze nem valami félelmetes magasságokon produkáljuk mindezt, hanem különböző X-eken. Még múlt héten volt a Nemzeti Vágta, vasárnap és szombaton voltam ott, szombaton díjugrató nagydíj volt, Szász Attila nyerte Up Date-tel, nagyon látványos verseny volt. Szombaton meg csak mászkálgattam, meg megnéztem ahogy a Berci a startot próbálta, aki végül 5. lett az egész Nemzeti Vágtán:D  Most szombaton pedig Esztergomban volt verseny, 11 ló ment a lovardánkból, úgyhogy volt bőven elfoglaltságom segítőként (főleg hogy volt olyan szám, amiben a Kristóf 3 lóval ment, összesen volt 12 induló, összevetésbe is bejutott, és hozott összesen 2 db nyerget).
Ez pedig egy kép amit a Fruzsina küldött Quito kezdő ló és egyben eddigi fénykorából:

Nincsenek megjegyzések: