2010. március 21., vasárnap

Vigyázat! Elég lovas a bejegyzés (akit nem érdekel, ne olvassa el).
Szombaton nyílt nap volt a lovardában, díjlovas versennyel egybekötve (melynek 5 indulója volt, de ezt az információt érdemes figyelmen kívül hagyni a későbbi fejlemények szempontjából:P) . Meglehetősen sok érdeklődő volt, nyüzsgés volt mindenfele, mivel jó idő volt, meg volt ingyenlovaglás is. Én csütörtökön néztem meg először a díjlovas programot,  és pénteken gyakoroltam el... (de mindenki más is) . A gond az azzal volt, hogy a Quito extra bunkón viselkedett, és ezt az alapvető antiszociális jelleméhez képest értem. Pénteken annyira felidegesített, hogy elkezdtem rángatni, meg ilyenek, pedig ilyesmi egyáltalán nem jellemző rám. Leszálltam lehiggadni, addig felült rá a Fecó, de neki is bunkóskodott. Másnap reggel még a verseny előtt lemozgattam, meg elgyakoroltuk a programot még egyszer, hát akkor is úgy viselkedett, mintha tele lett volna. Ám a bemelegítés nagyon jól sikerült, néha hajlandó volt tartósabban is száron menni, csak kicsit csúszott a rendezvény, így vesztett a formából. Még szerencse, hogy elsőnek startoltunk, kezdtem eléggé kifáradni. A négyszögben már jól viselkedett, én is tudtam koncentrálni a pontosságra, szóval önmagunkhoz képest a lehető legjobb teljesítményt nyújtottuk. Sajna a többiek is nagyon jók voltak:), így végül 4.ek lettünk, 58%-ot kaptunk, hiba hogy nem egyenletesen támaszkodik, ahogy mozgatom a szárakat, jár a feje jobbra-balra (erősebb csizma kéne:P), meg hogy nem tudom tökéletesen kiülni a vágtáját. Örülök viszont, hogy mindkétszer képes volt normálisan 4 lábra megállni, átmentek rajta a felvételek ott ahol kellett, és az ülésem sem olyan gáz mint amennyire hittem. Délután akadályverseny volt az exhibicionista családoknak, kb. 20 csapat be is nevezett (mennyien ráérnek...). Én a talicskatoló állomásnál voltam, mikor is 3 szalmabálát kellett időre elfuvarozni egyik helyről a másikra. Volt még vasvilla hajító, patkódobáló, karikás ostorral üveg leverő, és lovon szlalomozó-járóiskolázó-vízhordó feladat. Este meg lovasszínház volt, úgyhogy eléggé elfáradtam a nap végére.
                                     Ez ilyen csakazértis-leteszedafejed kép.

              
eredményhirdetés

Nincsenek megjegyzések: