2010. március 14., vasárnap

Holnap megyünk a lovakkal felvonulni Esztergomba, mivel március 15-e lesz. Biztosítottak róla hogy teljességgel biztonságos és alkoholmentes program lesz, hát kíváncsi vagyok miként fog megvalósulni. Legalább használatba vehetem az extra rózsás nyeregalátétet ami még a Fiera Cavalliról van. A Quito bogyófrizurája elég nyomira sikerült, mivel olyan sűrű a sörénye, nem tudom normálisan megcsinálni (és még az ujjamat is többször elvágta a hajszála:S ). Ma egyébként eléggé élvezte a lovaglóórát, mivel nem edzés volt, hanem öten lovagoltunk egyszerre, és járóiskoláztunk (közben zuhogott az eső). Az ugrásnál vannak némi problémáink, tegnap egyszer majdnem leestem (a nyakáról sikerült visszamásznom mivel megállt), egyszer meg tényleg sikerült a talajfogás. Ráadásul az egész akadály volt vagy 60 cm, és nem kerülte ki, nem állt meg, hanem egyszerűen mióta megtanultam hogyan kell szárat engedni, olyan baszküllel ugrik hogy képtelen vagyok rajta megmaradni... hát elég gáz de majd fejlesztem a tehetségem. Néztünk egy jó filmet, az angol címe The life before her eyes, magyarul Szemvillanás vagy valami hasonlatos. Egyfajta pszichodráma, gondolkodós film, nem tudom elárulni hogy miről szól anélkül hogy leleplezném a lényeget, úgyhogy akit érdekel vagy ráér inkább nézze meg. Tegnap meg a Turandotot néztük meg az operában, az is jó volt. Emlékszek, még zenetörin ez volt a kedvencem mikor órákat töltöttünk el egy-egy opera elemzésével, ehhez képest már csak felületesen tudtam hogy miről szól, a zenéje meg még annyira sem maradt meg bennem, de tényleg jó darab, meg az énekesek is elég ügyesek voltak (csak a Calafnak csúszott meg a hangja az egyik áriájában). Múlt hétvégén pedig egy divatbemutatón voltam, ahol Eszter modelkedett. A Lakáskiállításon, a Műcsarnokban. Kissé sznob rendezvény volt, és mivel nem tudtam leülni (egyszer megpróbálkoztam, de rögtön odajöttek hogy ez ennek meg annak a cégnek a terméke, ismerem-e, szívesen ismertetik, nézzem meg a honlapot, de ha kipróbáltam menjek arrébb), a végére már elég rosszul éreztem magam, mivel előtte edzésem volt. A lányok szépek voltak (igaz a legtöbbet nem tudtam megkülönböztetni egymástól), a ruhák meg némileg extravagánsok és hipermodernek.

Nincsenek megjegyzések: