2009. szeptember 20., vasárnap

Ez a hétvége elég mozgalmasra sikeredett. Iskolában már szerda óta nem voltam, ezért hajlandó voltam pénteken unokahúgommal, Dalmával és baráti körével elmenni Győrbe, mr2-s rendezvényre. Egyben volt Kiscsillag- Péterfy Bori- 30y koncert, az egyetem aulájában volt, szerencsére nem nagyon villódzott, bár lehet hogy igen, csak nem volt észlelhető, mivel a villanyt is felkapcsolva hagyták a folyosón. Volt pár nagyon elvont alak, nem igazán tudtam asszimilálódni a közönséghez, egyébként is furcsa volt, hogy nem táncolt szinte senki,ezért szünetben javasoltam hogy nézzünk át a Laposra. Az viszont a többieket stresszelte, hogy tömegnyomor van, és mindenki céltalanul rángatózik. Szombaton reggel 10kor már itthon is voltam, mentem ki rendezkedni a lovardába (van egy új ló, nem tudom mi a neve,egy sötétpej angol telivér). Délután meg lovasszínház volt, szerintem az egyik legnyomasztóbb darab, a Marica grófnő, de legalább jó sok lovas jelenet van benne. Eszter lova némiképp idiótáskodott, szünetben például le is feküdt kint, bent pedig rátört az ágaskodhatnék. Jövő szombaton A költő ha visszatér lesz, ha valaki akar jönni, szóljon!

1 megjegyzés:

Ancsa írta...

én mennék szívesen :P