2009. szeptember 11., péntek

Most még Győrből írok, nemsokára megyünk haza, remélem nem fog esni az eső és ma még tudok edzeni. Bár nem bánnám ha ezennel tévednének a meteorológusok, pont ezt a mostani időt szeretem, hogy hűvös van mégsem esik. Sikerrel túléltem ezt a hetet is, bár a tegnapi nap elég fárasztó, 8-tól fél 6-ig órák, és egyik szórakoztatóbb mint a másik. Igazából nem is az a baj, hogy unalmas, hanem hogy ülni kell végig, és mivel egész nyáron vagy mozgásban voltam vagy feküdtem, max. a lovon ültem, általában már a 2. óra után fizikailag rosszul vagyok. Van pár furcsa professzor, már ránézésre is művészléleknek tűnnek, a menedzsment ismereteket tanító nőciről megállapítottuk, hogy inkább meditációt oktathatna a hangszíne alapján, S. Iván tanárúr pedig váltig bizonygatja a hihetetlent, miszerint ifjú korában ő is sörözött, sőt, amelett hogy kb. 6 nyelven beszél, a mai napig 2 zenekarban gitározik (nem volt olyan rég fiatal, kb. 28 éves lehet ránézésre meg 15). Egyébként meg retteg betenni a lábát az ELTÉre, mióta értesült róla hogy a gólyatáborban felütötte a fejét az új influenza.
Látom a statisztikámból, van egy lelkes komáromi (vagy környéki) olvasóm, kíváncsi vagyok, kit érdeklek ennyire?

Nincsenek megjegyzések: