2009. május 24., vasárnap


Ma átköltöztettük a lovakat Esztergomba. Elég stresszes volt ezért ez a nap. Már reggel 6-kor felébredtem (mostanában nem igazán tudok tovább aludni, olyan meleg van meg éberen alszok nagyon), és fél 8-kor már indultunk is Mányra. Tulajdonképpen minden szempontból logikus és szükséges volt ez a helyszínváltás, egyedül a Peti miatt érzem kissé furcsán magam. Nem is ezért, hogy eljöttünk, hanem hogy nem szóltam róla előtte neki. De így jobb volt, mert tudom hogy nem bír semmit magában tartani és tudatta volna a Lacibával is, azt meg nem szerettem volna. Azt nem tudom, hogy vajon a lovaknak van-e honvágya? Mert a Quito teljesen bugyután viselkedett ma, már a lószállítóra se akart felmenni, aztán nem volt hajlandó bemenni az új boxába, ezért inkább ráültem, lovaglás közben továbbra is dilizett, de utána legalább gond nélkül bement az új helyére. Szerintem azért nem honvágya van, hanem csak elég akaratos, és most egy új alkalma nyílt rá hogy kifejezhesse ezt. A Cori persze elégedett mint mindig, örül hogy több ember halad el a boxa előtt akiket megpuszilhat és illegetheti magát nekik. Tegnap volt lovasszínház, a Drakula, jó félelmetes volt. (A képen 3 rém.) Kicsit hiányoltam belőle a lovakat, nem voltak olyan sok jelenetben. Eszter is lovagolt, a kis pörgős Rozin. Előző nap próbán beszélgettem egynéhány ottani lovascsajjal, rendesek és kedvesek voltak, jól eltöltöttük az időt. Egyébként sok különlegességben nem volt részem a héten, mivel itthon tanulok szinte egyfolytában. Ja, még annyi hogy a hét elején befestettettem a hajam vörösre, szerintem tök jó lett, meg a többi embernek is tetszik. Éééés a koszos kutya is meg lett fodrászolva, majdnem beájult közben mert a nyugtatótól totál elaludt, de így már könnyebb kicselezni amikor nyáladzva csalinkázva dörgölődzik az udvarban.

Nincsenek megjegyzések: