2009. május 17., vasárnap

Holnap nem kell iskolába mennem, kitört a vizsgaidőszak. Sikerült a közgáz vizsgám is első próbálkozásra, úgyhogy végülis csak 5 vizsgám van, azt hiszem. Ami rossz benne, hogy jún. 16-án lenne az utolsó, de egyenlőre csak úgy tudtam megoldani, hogy még utána maradna az egyik még júl. 3-ára. Az nagyon kiesne a tanulási ritmusomból (ha efféle megmérettetések vannak, valahogy máshogy működik az agyam, a tanulás az nagyon megy, de a közéletben egy álomkóros-flegma-debil nyugalmával élem át a történéseket valószínűleg), ezért ezén ha majd lehet, változtatnom kell. A mostani edzőm elég fura ember, például házifeladatot kell írni, ami ugyebár elég szokatlan mert a lovaglást inkább a gyakorlatban szokás elsajátítani. De legalább írtam egy irányított fogalmazást arról, hogy miért szeretek lovagolni, a magyar érettségi óta nem csináltam ilyesmit. Ma ellátogattunk egyébként Sanyibácsiékhoz, megnéztük az ottani körülményeket is, lehet hogy majd költöztetjük a lovakat. Ami furcsa nekem, hogy nincs alattuk alom, hanem valamiféle modern gumitalapzaton állnak, de ha ló lennék én mondjuk nem biztos hogy szívesen feküdnék azon. Na majd utána olvasok, hogy is állnak ők ezzel. Tulajdonképpen ahol most vannak, az nagyon jó hely nekik úgy látom, csak maximum 4-szer tudok kimenni egy héten, az meg még évközben is kevés, nemhogy nyáron... meg olyan sokat kapnak enni, hogy valószínűleg már kórosan kövérek. Meg ha a saját szempontomból nézem, akkor az is rossz, hogy nincs semmi társaság, rajtunk kívül nem jár oda senki. Pedig a lovaglásban pont az is jó, hogy találkozni lehet olyanokkal, akiknek hasonló az érdeklődési körük, és akkor mot mondjuk nem itt önmagamnak kéne leírni ezeket a dolgokat. Egyébként apa mondott ma olyasmit, hogy nekem nem is kéne edző? Ezt nem tudom hogy értette, biztos úgy hogy felesleges túlzottan továbbképeztetnem magam, mert mondjuk Eszternél nagyobb az esély hogy valami nagy versenyző legyen, mit tudom én... de szerintem ez nem lenne igazságos, miért kapjon ő mindent? Na most sajna nem tudok tovább keseregni, mert anya hívat vmi megoldandó feladat érdekében.

Nincsenek megjegyzések: