2011. október 14., péntek

Ezen a héten egyszer sem mentem be az egyetemre :P nem nagyon hiányzik! De kedden kellett volna, csak edző-továbbképzés (és valakiknek egyben edzőtábor) volt a Tattersallban, Gombolay Ferenc tartotta, gondoltam ezt mégsem hagyom ki! Érdekes is volt, mondott jó dolgokat, bár nagyrészt ismerős volt, mert a Kristóf is ilyen módszerekkel építi fel az edzéseket meg a szezont. Délelőtt volt elmélet, délután meg gyakorlat, egyik csoportban (az ifisben) prosperesek is lovagoltak, a Réka meg a Barbika (meg a Mráz Tomi, de ő csak ide van leigazolva). Hazafele elég rémisztő élményem volt, átvágtatott előttem egy szarvas, és épp hogy el tudtam kerülni a vele való ütközést :O  ráadásul olyan hatalmas volt, kb. mint egy ló, tiszta izom, a szőre meg egészen világos volt. Eddig csak Ausztriában láttam azokat a tenyésztett vadakat, de azok egyáltalán nem ilyenek, hanem heverésző tohonya húsgombócok. Reggel pedig, mikor mentem, egy lángoló oszlopot láttam, nagyon lobogott a tűz, csodálkoztam hogy nincs ott semmi tűzoltó, és nem tudom mi lehetett, nem hallottam viszont a hírekben az esetet. Valami gáztároló-szerűségnek tűnt másnap, egy szem oszlop, ami kerítéssel van körbevéve (és a tűz nyomán a teteje szenes volt). Azóta inkább Dorog felé járok ki Csévre. Ma elmentünk a Jucival Bábolnára, mert születésnapi akció volt a Horzéban. Sikerült pár jó dolgot beszereznem egész jó áron: lovaglócipőt (pont olyan formájút amilyet akartam), silicone gel-t (a zselém kezdi megadni magát, de nem csoda, még a Fannié volt), Eszternek kengyelszíjat + kengyelt, meg egy tök jó sötétkék kockás nadrágot. Eleve szerettem volna egy nyeregalátétet, még nyár elején kinéztem hogy majd beszerzem, de még szerencse hogy nem rendeltem meg a neten keresztül, mert élőben sokkal csúnyább, silány az anyaga és béna a formája. Igor továbbra is nagyon ijedezős ebben a szeles időben, szerdán eléggé kifogott rajtam ismét, de hétfőn jól mentünk.

Nincsenek megjegyzések: