2011. szeptember 10., szombat

Most direkt nem fogok ekezeteket hasznalni, mivel ezen a gepen nincs (eleg idegesito). Mar sokkal jobb a kedvem mint mult hetfo korul, mikor az OB utan "szembesultem" a vilag mibenletevel es elment a kedvem mindentol. Gondoltam ra hogy valahogy mar el kene terveznem a jovomet meg gondolni masra is mintsem a lovak-lovaglas es hasonlatos, de ez szamomra nagyon lehangolo volt es ugy ereztem magam mint nagyjabol eletem elso 17 eveben, ami annyira nem volt kellemes. Elkezdett erdekelni ujra hogy vajon masok mit gondolnak rolam, meg kinek mit mondtam, az jo volt-e vagy rossz stb.... Szerintem ez kellemetlen dolog, mivel nekem az a lenyeg hogy magamnak meg a celjaimnak/vagyaimnak megfeleljek, meg hogy vegso soron nekem legyen jo es jol erezzem magam, ezert tovabbra is ez lesz inkabb, es elem az eletem a "sajat" vilagomban ami lehet hogy igy elvontan hangzik meg annak tunik, de igazabol sokkal jobb hely:) meg amig megtehetem, miert is ne lenne igy? Es egyebkent igy a tobbi embert is jobban el tudom fogadni, ha nem azon gondolkodok hogy adott esetben miert ilyenek, hanem egyszeruen tudomasul veszem hogy mas a felfogasuk mint nekem, tenynek veszem hogy ok igy elnek legfeljebb megprobalok segiteni ha tudok es igenylik is.
MA jo volt a fozogetes Szentkereszten, nem volt tul bonyolult, zoldsegeket vagdostam meg csipetket gyartottam, igaz ilyet sem tettem eddig de legalabb megtanultam:) buszke vagyok magamra hogy az ujjaim is hianytalanul megvannak, bar neha a kozelebe kerultem hogy tegyek ez ellen, de vegul sikeresen elkerultem. Babgulyas keszult egyebkent, este meg is kostoltam, finom lett.

Nincsenek megjegyzések: