2011. szeptember 29., csütörtök

Hétvégén volt a megyei döntő Kisbábolnán. Egész szezonban lehetett gyűjteni a helyezések alapján járó pontokat, a megyei versenyekről, a döntőn elért pont pedig duplán számít. A verseny kezdetekor a 2. helyen álltam, de szombaton sajna nem mentünk túl jól, 2-t is ütöttünk (igaz abból egyet én, a lábammal döntöttem a kitörőt), így hátrébb csúsztunk :/  6.8-ból levonás után 5.8 stíluspontom lett. Vasárnap viszont már jobb volt a helyzet, igaz eléggé küzdöttem a lovon, meglehetősen rohanós kedvében volt, egyet le is ütött, de csak 2 hibátlan volt, 5. lettem 6.9 (levonás után 6.4) stílussal, a megyei bajnokságban pedig a 4. helyen zártam:) De egy Prosperes, a Bianka nyerte meg. A csapatbajnokságban 4. lettünk, ez nem volt olyan szerencsés, mert két Prosperes csapatot is indítottunk, én az elvileg  "jobb" csapatban, a Prosper 1-ben voltam, az Andrissal meg a Bagyánszky Gabival, de végül a Prosper 2 (Bianka, Hanna, Kristóf) megelőztek minket és ők nyerték a csapatbajnokságot. Sebaj, nekem tetszett ez a verseny, nem nagyon gondoltam volna hogy akár eddig is eljutok a díjugratásban:) és persze azért is volt lehetséges, mert ilyen tökéletes lovam van mint az Igor. Jövőre így vagy jobban szeretnék szerepelni az amatőr bajnokságban, és megyek az Aranyos Kupában is majd remélhetőleg.

Igor ugrik!
vágta
nyelvnyújtós
eredményhirdetés
Biankával és Kristóffal pózolunk

Nincsenek megjegyzések: