2009. augusztus 3., hétfő

Ma jól elfáradtam, pedig nem csináltam semmi kirívót.Igaz nagyon meleg van, kiszív a hőség, este nem is bírtam aludni 2-ig. Ennek örömére hatkor fel is keltem, mivel telefonált egy nyanyek, aki az iroda telefonszámát tudakolta. Arról nem is beszélek, hogy van ember aki még hajnalban aludni szeretne, de más kérdés hogy az irodák sem 6-kor szoktak nyitni... Ezen a héten edzőtáborozók jöttek a lovardába, jó sokan, és aranyosak a lovaik. Fél 10-ig UNO-ztunk kinnt, mint valami hülyegyerekek:)de ez az egyetlen társasjáték amit nem unok meg.
Hétvégén voltam Komáromban a Klapka musical ősbemutatóján, amit a Magyarock Dalszínház adott elő. Tulajdonképpen nem nagyon szól semmiről, de azért olyan jó kis katonáskodós feelingje van. Az IceBeach-en is voltunk, az nem kötött le túlságosan, egyszerűen olyan tuc-tuc volt, hogy meg se tudtam volna különböztetni, mikor jön egy újabb szám, ha nem mondták volna be.

Nincsenek megjegyzések: