2009. augusztus 10., hétfő

A héten volt egy kisebbfajta gimis osztálytalálkozónk, nem volt ott mindenki, de azok igen akikre kíváncsi voltam:) Egyébként most fáradt vagyok, főleg azért mert tegnap Eszterrel elmentünk Komáromba lovagolni. Egyből terepre mentünk, még szerencse hogy a Tobit kaptam akit előzetes szereplései alapján a nyugalom mintapéldányának tekintettem, szerencsére ezt a későbbiekben sem cáfolta meg. Fő elv az volt, hogy semmit sem kerülhetünk ki, átvágtattunk a tócsákon, és átugrattuk az utunkba kerülő locsolóberendezést.Az elején kissé még aggódtam, de végül nagyon jó volt, csak mégis megviselt a 25 km amit megtettünk így hirtelenjében. Mostanában úgysem volt edzésem, mert Sanyibáék elköltöztek, és ő megígérte, hogy visszajár hozzánk, mégsem jött eddig. Valamennyire már várom az iskolát is, tanulni úgysem kell úgy decemberig, az új könyveknek pedig jó illatuk van.

Nincsenek megjegyzések: