2009. augusztus 31., hétfő

Az esküvőn meglehetősen hideg volt, szerintem sikerült kifogni a nyár leghidegebb napját! De az Orsi ruhája nagyon szép volt, és kedvesek voltak az asztaltársaink is. Gergővel és Orsival el is mentem az esti (10 órai) lóetetésre, elég hangulatos volt. Levettük az ünnepi ruhát, belebújtunk mindenféle kinn hagyott lovasruhákba meg gumicsizmába, és egy zseblámpával indultunk az 5 hektáron bóklászó lovak nyomába (azért elég hamar megtaláltuk őket). Ma visszatértünk hozzájuk nappali fénybe is, megnéztük rögtönzött természetes-lovas bemutatójukat. Ez azt jelenti, hogy lovaglás közben nem használnak sem nyerget, sem kantárt, és mégis összeszedetten mennek a lovak, és csinálnak díjlovagló feladatokat, meg ugranak is. Engem már régóta érdekel az ilyesmi, el is határoztam hogy a Quitóval kipróbálom, csak sajnos pont nincs most abban az istállóban hely. De majd megoldjuk valahogy ezt a problémát. A Fecó egyébként 3. lett a korosztályos championatus pontgyűjtő versenyében. Tegnap beköltöztettük a Marcit a bencés koleszba, szerintem tetszik neki a hely, legalábbis a mai kimenő alkalmával nem töltött túl sok időt velünk, inkább ment vissza. Voltunk még Boban Markovic koncerten, közben azon az alapon hogy ők is szerbek, Peti lovász is fel lett hívva telefonon egy óvatlan pillanatban, aki ezen meglepődött, majd röviden vázolta a jelenlegi mányi helyzeteket (például nagyszerű Marcell még tehetségesebb felesége 12 indulóból 12. lett A osztályú versenyen, bár ezt magamtól is tudtam).

Nincsenek megjegyzések: