2009. június 19., péntek

Most jöttünk a sportorvostól. Nem volt egy nagy cucc, személyenként 2 percet vett igénybe. Az EKG olyan zselé nélküli volt, a szemvizsgáló tábla kb. 1 méterre volt, és ahányszor elmondták előttem, kívülről is betanulhattam volna (dehát ezt még kivételesen láttam is:P). Különben szerintem azt se vette volna észre, ha rossz számokat mondtunk volna, nem nagyon izgatta fel az esemény az orvost. A Mester viszont nagyon is zaklatottá vált tegnap, ugyanis a Pálma beszólt neki, hogy: "Kuss!" Szörnyű. Mindez azért történt, mert ők a dolgozószobában néztek filmet, mi meg a nappaliban. De a dolgozói lejátszó rossz szokása szerint a film vége előtt 20 perccel elromlott, ezért úgy gondolták a fiúk, kirobbantanak minket. (Ők egyébként X-Men-t néztek, mi meg a Nem kellessz eléggé-t). Végül nem jártak sikerrel, a Mester pedig lerombolt egóval kellett hogy távozzon (igaz, közben ő is beszólt a Pálmának), mire hazaért, egész pszichodráma kerekedett az ügyből. Holnap lesz Lovasszínház, nem egy konkrét darab hanem Ló Show. Kíváncsi vagyok, milyen lesz, az első években nagyon jó volt, de tavaly pl. már nem sokban különbözött a musical válogatásos előadástól. Már olyan nyáriszünet hangulatom lenne, de még nem valósítható meg teljesen, mivel csütörtökön lesz még egy filozófia vizsgám. Aztán viszont mozgalmas szünetkezdés lesz, péntek-szombat-vasárnap verseny lesz Esztergomban. Szerintem látványnak is jó, akit kicsit is érdekel az ilyesmi, és a nagy számok sem lettek legutoljára hagyva.

Nincsenek megjegyzések: