2009. június 21., vasárnap

Elég jó volt tegnap a Lovasszínház. A Baross Dóriékkal ültem a nézőtéren, régóta nem is találkoztam velük. A Juli pont úgy néz ki, mint egy manga-csaj. Nekik legjobban a Mészáros-gyerekek tetszettek szerintem, ők 4en vannak fiúk, és sok pónival nyomulnak, mindenféle nehéz mutatvány mini változatát adják elő (pl. puszta ötöst is). Az egyik ismerősöm mondta is az apukájuknak, hogy ideje a következő gyereknek, ha már efféle tömegtermelésre rendezkedtek be. Erre az apuka válasza az volt, hogy "talán adnám el a lovakat?" Volt egy látványos carussel, 20 lovas, szinte az egész Lovas Nemzetőrség. Énekelni most olyan sokat nem énekeltek, bár én ezt nem is bántam, viszont minden számban volt ló:D Az előző lovardánkban most lenne lovastábor, de nem tudom, mit fognak kezdeni vele, mivel úgy látom, egész héten ilyen esős idő lesz, mint most. Ott meg nem nagyon lehet semmi zárt terű dolgot művelni, mégcsak pucolni való boxok sincsenek, mert kinnt laknak a lovak. Engem is hívtak segítőnek, de hülye lennék menni. Egyrészt mert nem is érek rá, mivel én is minden nap megyek lovagolni, másrészt tavalyról kissé kellemetlen tapasztalataim vannak. Reggel 7-től estéig kinnt voltam, a legjobban tűző napon zsinórban futószáraztam a kezdő kölköket, akik egyébként úgy tiszteltek engem, hogy együttes erővel rámöntötték a gusztustalan csille bepenészedett tartalmát... Cserébe pedig kaptam egy tábla csokit XD

Nincsenek megjegyzések: