2011. augusztus 20., szombat

Jó volt a verseny, bár féltem tőle, mert bonyodalmas volt a szállítás, meg tartottam tőle hogy a Kristóf nem jön el, de végül ott volt:)  B0-ban hibátlant mentem, nem nagyon gyorsan úgyhogy épp nem lettem helyezve, B1/c-ben alappályán hibátlan, összevetésben sem ütöttünk viszont 2 hibapontot begyűjtöttünk időtúllépés miatt:P sebaj, lényeg hogy korrektek voltak a távolságok és egyenletes az iram, Igor pedig igazán jól ugrott szerintem.
Csütörtökön voltunk a lovasszínházban is, kb. 1 év óta, a Honfoglalás volt ami egy új darab, csak az a baj hogy nem nagyon értettük ki kicsoda és miről szól, meg a zene néha hangosabb volt mint az énekesek hangja, de egy lóimádó barátnőmet vittem akinek mindegy, csak lószag legyen, úgyhogy megtette ez is.

Nincsenek megjegyzések: