2011. július 16., szombat

Ma volt az első B2-es pályám, tatabányai verseny volt. Sajna nem sikeredett túl fényesen, a 3. ugrásra nagyon bénát fordultam és nagyon szar helyen volt, nem állt meg és beleugrott a közepébe kb., és nagyon nehéz rudak voltak, úgyhogy utána nem tudott normálisan vágtatni csak valahogy 3 lábon ebből még megugrotta a kőfalat mert az már ott volt és nem akartam kirántani előle. De utána feladtam mert féltem hogy lesántult, de szerencsére úgy tűnik hogy nem, csak jól beverhette a lábát. Nagyon remélem hogy tényleg nincs semmi baja. Talán azért a Kristóf megengedi hogy majd legközelebb is mehetek B2-t, ezen a magasságon jobb érzésem van, nem csak úgy zökken egyet, és a melegítőpályán még tök jók voltunk. Előtte mentem egy B1/a-t mert az kell a megyei bajnoksághoz, hibátlant mentünk, 5.-ek lettünk, nyertem egy focilabdát egy csokis croissant-ot és egy csomag ropi-szerűséget, olyan halacska alakút XD  Egyébként Igor már szerepel a lovak ranglistáján, jelenleg Magyarország 1003. legjobb díjugrató lova (csak némiképp igazságtalan vele szemben hogy az azonos ponttal állók között az ABC-sorrend dönt, csomó ló megelőzi akinek ugyanúgy 57 pontja van csak a neve hamarabb van, ám annyi baj legyen:)

Nincsenek megjegyzések: