2011. július 5., kedd

Csütörtöktől vasárnapig Domaszéken voltunk az Equest Sportban, eddigi legjobb verseny volt szerintem:) Minden nap mentünk egy 8 hibapontos pályát (mely rendszerességgel abból keletkezett, hogy az első és az utolsó ugrást sikerült leütnöm, nem tudom mi ez az új dilemma, remélem legközelebb nem lép fel), aztán meg egy hibátlant. Vasárnap pedig 4. lettem 34-ből B1/c-ben, bár Igor már nem tudott részt venni az eredményhirdetésen mivel addigra a Kristóf elindult vele haza:P de szombaton előzetesen letudta többszörösen is, mivel háromszor is kölcsönkérték tőlem hogy hadd menjenek be vele a tiszteletkörre.
Ez egy kép a melegítőpályáról, később talán lesz verseny közbeni is, meg van egy videó de azt nem nagyon tudom feltölteni mivel DVD-n van és onnan valahogy le kéne szedni. Ma pedig rávettem magam hogy először kimerészkedjek terepre Igorral, főleg léptünk meg kicsit ügettünk, ici-pici vágta is sikeredett ám az nem direkt. Bori-Calvaro Detti-Pirano párosokkal mentünk, kb. az én lovam viselkedett a legrendesebben, főleg miután beálltam leghátulra, már nem is volt feszült.

Nincsenek megjegyzések: