2011. április 26., kedd

Hétvégén 3 napos versenyre mentünk Kisbábolnára, vittem a Szellőt és az Igort is, mivel minősülnöm kell a megyei döntőre. A pénteki nap nem kezdődött túl jól, Szellő B1/c-ben 26 hibapontot produkált (2 verőhiba, 2 stopp, +10 időhiba), utána a B1/a-t pedig feladtam vele, mivel ráharapott a zablára és irányíthatatlan egyre gyorsuló vágtázásba kezdett, én pedig elhagytam mindkét kengyelemet, szóval belőle elég volt.
Pedig az Igortól tartottam, ő viszont nem ment olyan rosszul, igaz 0 stíluspontot kaptunk mivel nem volt túl sok uralmam felette, és a gyors tempóból 3-at ütött is. Szombaton Kristóf ment a Szellővel, valami nem stimmelt most a lóval, B1/c-ben 3-at ütött és egyszer félre is ment vele is, B2-ben szintén 3-at vert. Igor már nyugodalmasabb állapotban volt a 2. napon, B1/c-ben 2-t vertünk mivel nagyon elrontottam azokat a távolságokat, nem nagyon éreztem még az új lovat, de B1/a-ban lenulláztunk és 6,5 stíluspontot kaptam.
Vasárnap volt a legjobb, nyíltban az utolsó ugrást sikerült leüttetnem vele :S  nem mertem messziről elugratni, közelről meg már alatta volt. A kezdő lovasban hibátlant mentünk megint, 6,8 stílusponttal. Ügyes kis ló ez:)
Aztán siettem haza húsvétozni, velünk evett a Mamiéknál a Stummer Marci meg a Petrik Gábor is. A torta nagyon extra volt, 2 emeletes Sugarshopos színes marcipánbevonatú virágos csilli-villi, ám az íze annál émelyítőbb (volt citromos-lime, málnás, és narancsos-csokis szelet). Hétfőn meg jól megjártam a locsolással, először a Marci öntött ki az ágyból fél 7kor, aztán meg jöttek a Horváthék akik először leöntöttek kölnivel, majd megragadtak és kivonszoltak az udvarra, ahol több adag vizet zúdított rám a tisztességtelen háromszoros túlerő.

Nincsenek megjegyzések: