2010. október 24., vasárnap

Tegnap jó napom volt, a Borival meg a Nikivel egész nap a lovardában voltunk, és volt egy csomó ló amit le kellett lovagolni, mivel a Kristófék Wiener Neustadtban versenyeznek, és a többiek sem értek rá. Ezen a hétvégén még a Quito is tök jól megy, egyszer sem akart ellenállni semmilyen utasításnak, ugrásváltást is csinálja, sőt néha látom a fülén hogy rám figyel. Ültem kicsit a Carlón, akit sokkal parasztabbnak gondoltam, de egyátalán nem vészes, elég finom a szája meg az oldala, csak vágtában pattog be picit a hátulja, mint valami nyúlnak. Jött egy csaj is lovon egy másik lovardából (a körforgalomnál levő haflingisektől), na annak a lovára a Bori ült föl, elég szörnyű volt, összevissza ténfergett, tartottam tőle hogy valakinek nekiszédül a kis ló. Aztán a Paulára is felültem, az volt a legjobb:)  nemcsak azért mivel A3-as ló, hanem mert ilyen kényelmes lovon még nem ültem. Erről képek is készültek:



Most meg mindjárt megyek vezetni, utolsó alkalom a keddi vizsga előtt, és még nem tudok normálisan tolatva parkolni:O   ajjaj.  Hétfőn zh-t írok munkajogból, és a Multikulturalizmus című évfolyamdolgozatomnak is ideje lenne nekiállnom, szóval van mára is program bőven:S

2 megjegyzés:

Sisszy írta...

Az utolsó bekezdés elég emberire sikeredett! Tetszik!
Kriszti

annalili írta...

csak mert nem szerepelnek benne lovak? :P ejnye...