2010. szeptember 29., szerda

Tegnap a Dalma rávett hogy menjek el vele aerobicra. Igazából már meg sem lepett, hogy "kivételesen" aznap pont kick-box-os óra volt...  ugyanis valahányszor rászánom magam hogy elmegyek tornára, vagy tévedésből megyek a kick-boxra vagy a változatosság kedvéért épp azt tartanak, mindegy hogy Győrben vagy Nyergesen megyek, vagy ahárhol. És mivel ez nekem nagyon nem jön be, innentől kezde számomra egyértelmű hogy többet nem kell aerobicra járnom.
Ma a lovardában hatósági ellenőrzés volt, jött valami kekec állatorvos aki kihívta a lovarda szokásos állatorvosát is, és kérdésekre kellett válaszolniuk a Kristóféknak. Olyan lényeges dolgokba tud belekötni, mint például miért lakhatnak az istállóban fecskék? Mikor az egy védett állat, és még olvastam is a neten valami programot hogy a lovardák támogassák a fecskék fészkelését vagy mi. Különben nem értem, miért ilyen helyeken ellenőrzi a lovak egészségügyi állapotát, van pár hely ahol nagyobb szükség lenne szakértő tevékenységére.... XD
Szombaton és vasárnap versenyezni fog a Quito a Kristóffal Kisbábolnán, kedden meg majd én megyek vele újból a pátyi gyakorlatozásra, eléggé kihasználjuk az ugrókedvét, dehát majd pihen szerdán meg csütörtökön.
Rendeltem előbb kaját, gondoltam valami csirke lesz zöldségekkel, erre így néz ki, és ekkora (nem kistányéron van, hanem nagyon):

Benne van a csirke is, meg a zöldségek. Nem tudom, milyen ember az, aki ebből 2-t be bír termelni ;  nekem egyet sem sikerült.

Nincsenek megjegyzések: