2010. július 30., péntek

Múlt szombaton tettünk egy jó fárasztó túrát a szentkereszti lovasklubosokkal. Először elmentünk Zánkára, ott néztük a fogathajtó versenyt, aztán meg a stadionban különböző lovas attrakciókat, amik nem voltak túl lenyűgözőek, és szinte mindet láttuk már. A Mátyus Udvarház produkcióját azt még pl. nem, díjlovagoltak meg földről idomítottak lipicaiakat, frízeket és andalúzokat, egyszer megnézhetős. Meg látványos volt még a tiszakécskei 10 fogatos karüsszel, bár többször elrontották a koreográfiát, pedig mondták előtte hogy már 5 éve ezt gyakorolják. Utána elmentünk Siklósra megnézni a Tenkes Kapitányát, a Zoli kíváncsi volt nyomába ér-e a lovasszínháznak. Megállapítottuk hogy nem, inkább csak díszlet szerűen vonszoltak be 1-2 lovat, szegények mind nagyon csúnyák voltak és az egyik konkrétan meg sem akart mozdulni, szerintem volt vagy 20 éves. A darab maga nem rossz, ha mondjuk egy szimpla színházi előadásra számítanánk, akár még jó is, bár a zene végig a Radetzky-induló motívumaival van tele, szóval nem valami egyedi! Plusz extraként meglehetősen hideg volt, és szemerkélt az eső, kissé fáztam:P Éjfél után lett vége, ezek után még haza is jöttünk, szóval valahogy reggel fél 6-ra lettem otthon.
Autóvezetési tudományom nem fejlődik valami hallatlan menetben, külön kedvencem a szlalom, amit valószínűleg még egyszer sem tudtam tökéletesen kivitelezni, azonkívül már eléggé unom is.
Megérkeztek a Németországból rendelt lovas cuccok, ha valakinek szüksége van Eskadron: sötétkék nyeregalátétre, fehér nyeregalátétre, Nicis pucolódobozra, kék-szürke pucolódobozra, arany szőrfényre, sötétszürke fáslira; valamint halványlila Equitheme izzasztóra hozzáillő Norton ínvédővel és pataharanggal, csak szóljon és üzletelhetünk:P  Láttam csillámlós patalakkot, és különböző színű szőrtetkókat, azt gondolom még ilyeneket is feltétlenül be kell szereznem.
A héten nagy közösségi életet éltem, találkoztam a Teaházban a Krisztivel és a Flórával (külön-külön), sőt még egykori zongoratanárommal, Balázs bácsival is, bár az nem direkt volt. Ma pedig a Sanyikáékkal leszállítottuk Majidot az arab csődörüket az Unikornis Lovascentrumba, mert kipróbálta egy csajszi, aki lehet hogy megveszi.

Nincsenek megjegyzések: