2010. május 3., hétfő

Jó mozgalmas hétvégém volt. Szombaton fél 5-kor keltem reggel, mert mentünk versenyre Kisbérre. Szellő B2-ben ment, ügyes volt, alappályán hibátlan, összevetésben pedig egyet ütött. Azért nem volt egy egyszerű lovaglás:) itt a videó az alappályáról: http://www.youtube.com/watch?v=prLgwvm6GGc
Ez meg egy kép róluk a melegítőpályáról.
Vasárnap szekérkiállítás meg lovas programok voltak Szentkereszten, egy ideig bort öntögettem és pogácsát osztogattam, aztán pedig néztem a műsort. Szerencsére jó idő volt, a hangulat is jó volt, sok olyan emberrel találkoztam akiket már ezer éve nem láttam:D   5 órakor pedig bérmálkozás volt a nyergesi templomban, ahová szintén elmentem, hiszen az unokahúgom Dalma bérmálkozott, ráadásul én lettem a bérmakeresztanyja.

Nincsenek megjegyzések: