2009. december 22., kedd

Ma tök jót lovagoltam Komáromban:) már nagy hiányom volt, ugyanis múlt hétfő óta nem ültem lovon, mivel leesett a hó, a lovak pedig meg vannak patkolva, így azt mondták nem lehet. Bár ki szoktam rakni őket a karámba, és a Szellőnek olyan nagy a patája ,össze sem gyűlik benne a hó. A Quito meg nagyon jól viselkedik, ahhoz képest hogy mekkora mozgáshiánya lehet, rendesen lehet vezetni és a karámban is csak a fű után kutakodik. Komáromban a Tobin ültem, majdnem olyan nyugodt mint a Quito, csak kicsit jobban kell hajtani. Azt meg egyszerűbb, mert kisebb a mozgása, és ha tényleg odazárok akkor nem tetteti hülyének magát (mint a Quito) ha nincs rajtam sarkantyú. A többi lovas viszont meglehetősen vagányan tolta, szinte kispályásnak éreztem magam mellettük! Cori is dilis volt picit, össze-vissza bakolt, meg amint alkalma volt rá eljátszotta hogy megijedt. Vannak fényképek is, csak majd el kell kérnünk a Natitól. Addig berakok egy ilyen "hivatalos" képet a Tobiról.

Nemsokára Karácsony, erre meg elolvad a hó:S bár nem annyira baj mert ebben az évben már december eleje óta karácsonyi hangulatom van. A vizsgák felével is kész vagyok (szociológia, alkotmánytan, jogalaptan, büntetőjog), 4 van hátra (menedzsment ismeretek, polgári jog, közigazgatási jog, politológia).

u.i.: milyen szigorú ez a blog! A képet a netről töltöttem le, és kiírta a honlapcímet, hogy kérjek engedélyt a felhasználására, mert ez jobb esetben is helytelen cselekedet, rosszabb esetben pedig egyenesen bűncselekmény...

Nincsenek megjegyzések: