2009. október 7., szerda


Ma nem tudtam elmenni Esztergomba a lovakhoz, mivel Zh-t írtunk büntetőjogból és sikerrel délután fél 5-re tették. Ezért találkoztam Sanyikával,és megnéztem az új lovát, majd ki is próbáltam.
Egy 7 éves arab telivér mén, Majid B-nek hívják. Ahhoz képest hogy csődör (és már állítólag fedezett is), nagyon nyugodt volt, semmitől sem félt pedig elég ingerdús helyen lovagoltunk. Igazából nem tudjuk, mennyire van belovagolva, a szája nagyon finom, az előrehajtó segítségeket kissé erősen kell adni neki, a jobb kezes vágtája meg meglehetősen ferde. Már volt egyszer tenyészvizsgán, de a küllemi bírálaton fél pont híján nem jutott tovább. Majd lehet hogy még egyszer elviszik, addig fel kell fejleszteni. Eddig valami rossz helyen tartották, és el volt hanyagolva, ezért a sörényét le kellett vágni meg valamennyit a farkából is.

Háát, nem kifejezetten tökéletes ló az én méreteimhez:)

Nincsenek megjegyzések: