2009. július 15., szerda

Na most tényleg nem jelentkeztem egy ideje:) valahogy nem volt hangulatom hozzá. Eszter tegnap hazajött Máltáról! Úgyhogy ismét problémát jelent a reggeli kelés az edzésre:P A Coris esés után változatlanul nem akart elmúlni a hátfájásom, úgyhogy tegnap elmentünk egy gyógytornászhoz, aki visszatologatta a csigolyáimat, és eltiltott egy napra a lovaglástól:( míg az izmaim kicsit hozzászoknak hogy tartsák a csont-szerűségeket, vagy nem tudom mi a pontos magyarázat. De majd holnaptól tartok magamnak vmi lightos munkát, Sanyi bácsi úgy sem lesz, a Bettivel mennek az Országos Bajnokságra. A Szellő már nagyon kiegyensúlyozott, ilyet is lehet vele csinálni: (Tücsi és Szimi szőrén kötőfékkel "terepeznek")
Ma voltunk strandon is, ott is csináltunk pár képet, bár a legtöbben sikeresen nyomi fejet vágok (én vagyok a leghátsó pöttyösruhás:)
A héten még voltam a Barbaráék lovardájában is. Jó hely, szinte már zavaró a tisztaságmánia! Az a kár, hogy nem jár oda sok lovas, nincs társasági élet (azért Mánynál jobb). Jó volt újra beszélgetni a Julival, és olyan illat volt, mint Mányon az első időben, rájöttem hogy ez az illat az Izland meg a Barbi cuccaiból van:D

Nincsenek megjegyzések: