2009. május 7., csütörtök

Na már megint rendszertelen és hanyag vagyok, már ami a blogírást illeti. De ez más értelmezés szerint jó, mert azt jelenti, hogy nincs annyi felesleges időm hogy ilyesmivel üssem el. Csak most pont kedvet kaptam hozzá. Mondjuk leírom, hogy a hétvége az elég zsúfolt volt, a szombat még nem is annyira, de vasárnap szekér-festmény kiállítás volt a szentkereszti lovardában, és voltak mindenféle műsorok is, például Eszter énekelt a Tenyával. Közben a frízeken próbáltak pózerkedni, de ez nem igazán vált be, ezért le lettek cserélve a Hanira meg a Ringo Starra. Én mindeközben a csaposcsaj szerepét alakítottam, meg ügyeltem hogy illetéktelenek ne surranjanak be a fullos illemhelyre (persze volt toi-toi is). Kisebbfajta napszúrást kaptam, de ez jól jött, mert legalább elment az étvágyam, enni úgysem lett volna módom. Aztán este még kivitt anya Mányra, ahol jól jött nekem a naplamente-beli friss levegő, a tücskök ciripeltek én meg lovagoltam 2 tök jó lazát. Na ha ezt most valaki elképzeli, tök giccses lehet látványnak, de pedig tényleg így volt. A héten más különösebb nem történt, egyre többen látogatnak el az iskolánkba, így a szorgalmi időszak végezetével, vannak köztük elég jól kinéző 180 feletti fiúk is. Elég szükségszerű lenne már találkozgatnom vkivel, nem mintha e nélkül nem tudnék élni, csak már unom hogy mindenki ilyesfélékkel zaklat.

Nincsenek megjegyzések: